Lagu Kanak-Kanak - Bapaku Pulang Dari Kota

Saturday, August 16, 2008

Bapaku pulang dari kota,
bapaku belikan kereta,
kereta kecil warna merah,
bolehku bawa kesekolah.

Pom...pom...pom...pom...pom
kereta kecilku berbunyi,
marilah adik mari naik,
boleh kubawa jumpa nenek

3 Komen:

Anonymous said...

Saya suka dengar lagu enjit-enjit semut,best rugi tak dengar.Kalau dengar fulamak bestlah.orang kat luartu suka lagu apa?Harap-harap awak pilih lagu enjit-enjit semut.

Anonymous said...

Hai semua,awak semua suka lagu apa,saya suka kalau yang budak-budak punya lagu tak tau,hii....hii....hii....Lagu orang dewasa lagu kau dan aku daripada Mila dan Akim.Best mula-mula macam ni,kau dan aku dalam cinta,dahlah malula.Awak semua suka lagu apa?.

Anonymous said...

saya suka lagu can mali can,,best sgt lagu tu...

Post a Comment

 

ZONFINITI