Bookfest@Malaysia 2013 di KLCC

Thursday, August 01, 2013

Bookfest@Malaysia 2013 akan beroperasi mulai jam 10 pagi hingga 10 malam, manakala bayaran masuk RM2.50 seorang dikenakan, tetapi percuma untuk warga emas berusia 60 tahun ke atas dan mereka berumur 18 tahun ke bawah.

Pengunjung pesta buku terbesar di Asia Tenggara, Bookfest@Malaysia 2013 yang akan berlangsung di Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (KLCC), Kuala Lumpur, pada 3 hingga 11 Ogos, berpeluang bertemu dengan lebih 100 penulis dan personaliti popular tempatan dan luar negara sepanjang 9 hari jualan buku itu berlangsung.



Pengarah Eksekutif Popular Book Co (M) Sdn Bhd (POPULAR), Lim Lee Ngoh, berkata tahun ini syarikat itu bukan saja membawa penulis hebat, tetapi tokoh selebriti popular tempatan dan luar negara termasuk sesi bersama penulis Malaysia yang memenangi Hadiah Kesusasteraan Man Asia 2013, Tan Twan Eng.

"Penulis buku Tell It Straight, Datin Paduka Marina Mahathir dan model bertaraf antarabangsa, Amber Chia yang menulis buku, Rahsia Kejayaan Supermodel, turut bersetuju untuk bertemu peminat.

"Selain diskusi buku, POPULAR juga membawa chef tersohor tanah air untuk program demonstrasi masakan dan antara chef selebriti yang bersetuju ialah Florence Tan pada 8 Ogos dan Chef Hanieliza pada 11 Ogos ini," katanya yang ditemui pada sidang media Bookfest@Malaysia 2013 di Kuala Lumpur, baru-baru ini.

Tiket berpakej

Tidak ketinggalan, POPULAR menjual tiket berpakej kepada pengunjung yang berminat, iaitu boleh mengunjungi pesta buku sembilan hari berturutturut boleh membeli tiket istimewa pada harga RM10.

Lim berkata, pengunjung Bookfest@ Malaysia 2013 berpeluang membeli pelbagai jenis buku termasuk buku kanakkanak, gaya hidup, agama dan motivasi, pada harga potongan, manakala yang membelanjakan RM150 minimum akan mendapat baucer RM10 yang boleh ditebus di rangkaian kedai buku POPULAR dan Harris.

"Pemegang kad keahlian POPULAR berpeluang menyertai pertandingan I Love Reading dan bakal merebut hadiah percutian ke destinasi menarik termasuk Hong Kong, China dan Taiwan, selain turut menerima baucer daripada POPULAR," katanya.

Pemenang Anugerah Pilihan Pembaca PopularBH 2013 akan menerima hadiah pada majlis yang akan berlangsung di Pentas Utama, Dewan 1, Pusat Konvensyen Kuala Lumpur, pada 3 Ogos yang disempurnakan Sasterawan Negara (SN) Ke10, Datuk Dr Anwar Ridhwan.

0 Komen:

Post a Comment

 

ZONFINITI