Drama Hiburan: Kau & Aku

Wednesday, October 14, 2009



Sinopsis Drama Hiburan Kau Dan Aku

KAU & AKU telah diadaptasi daripada format drama hiburan popular yang berasal daripada Venuzuela dan telah menjadi suatu fenomena di sana. Bayangkan, dalam tempoh 6 minggu, drama muzikal ini telah mendapat sambutan penonton dan menjadi bualan pelbagai lapisan masyarakat. Muzik video yang dimuat naik di You Tube mendapat hits yang luar biasa!

Format antarabangsa ini telah diubahsuai dan diberi nafas baru mengikut kesesuaian budaya dan kehidupan masyarakat Malaysia. Mensasarkan penonton muda juga tontonan seisi keluarga, Kau & Aku menonjolkan kehidupan remaja yang diceriakan dengan lakonan hebat dan nyanyian terbaik serta aksi tarian yang menghiburkan

Kau & Aku mengisahkan kehidupan suka duka sekumpulan pelajar di Kolej Persembahan Seni Harmoni. Di sinilah segala mimpi, cita-cita, bakat dan cinta bermula. Persahabatan Mila & Akim memutikkan cinta remaja. Namun, segalanya tidak seindah yang disangka dek muncul watak-watak yang sentiasa dengki dan iri hati.

Elemen romantis, sedih, geram dan lucu melengkapkan drama disamping lagu dan bait-bait lirik yang begitu indah untuk diingati. Jadi, jangan ketinggalan menonton Kau & Aku, Oktober ini di Astro Ria (Saluran 104)

Barisan pelakon yang membintangi drama ini ialah Akim AF7, Aril AF7, Mila AF5, Farish, Amar Anak Wayang, dan Zoey.


12 Komen:

Anonymous said...

TAK SABAR NK TGK DRAMA KAU DAN AKU NIE.....HARAP2 PELAKON2 DPT BERIKAN YG TERBAIK...
CHAIYOK2 AKIM...:)

Anonymous said...

akim nsem.......luv u....mmmmmmmmmuuuuuuaaaaahhhhhhh...can we having sex t0gether????bley la key....

Anonymous said...

besh nyer....ta sabar nK tgk...luv AKim lah......muahmuahmmmmmmmuuuuuuuuuuuuaaaaaaaahhhhhhhhhh....

faris on 19 October 2009 at 01:21 said...

akim,saya slalu dgr lagu bngang bila sedey,c0z lagu 2 mcm khidupan yg tlah ditinggalkan n dya nk minta balek...bt0l x???mintalah lagu bngang bnyk2 dlm KAU N AQ.....DA BEST DRAMA....

princess_myvi said...

erm,sume akim??hehehe..akim and aril..i love u all...korg memg best lar.
x sabar nk tgk korg berlakon..hehe

aril loversss... said...

dah tgk dah kau dan aku....... emmmmmm........ x syok sgtlah........... mcm dah byk drama cam 2.... im soooooorrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyy...........

Anonymous said...

GEMPAK lar..........!!
besh gler cta nih..............
sesuai utk t0nt0nan cmua..

fadisha_2229 said...

best kot cite nie...hope akim akan memegang wataknya dgan baek!.... ermm......x sbar nyer nk tgk filem kau & aku yg dilakonkan oleh akim & semua dlam filem nie.....hek3!...good luck!

cute_girl said...

best ar cite nie....gud luck you all....

Anonymous said...

aku tengok mila tu macam gedik sangatlah . aku rasa aisyah af6 yang patut gantikan mila

Anonymous said...

mila dalam cite tu geli je. aq x suka dy dlm cite tu. kpd peminat mila maaf la sbb ckp mcm begini

Anonymous said...

aq rasa mila dan akim x sesuai dlam cite tu. sbb dy mcm x pndai berlakon je and terlalu gedik dlam cite tu. aq suka farish dan amar dlam cite tu. aq rasa mila patut belajar lebih mendalam tntng dunia lakonan.

Post a Comment

 

ZONFINITI