Jadual Sesi Ujibakat Bintang Mencari Bintang, TV3

Wednesday, January 09, 2013

Jadual Sesi Ujibakal Bintang Mencari Bintang, TV3

Misi pencarian ‘Bintang Mencari Bintang’ kini bermula di mana dua nama besar iaitu Fauziah Datuk Ahmad Daud dan Ajai diberi tugas sebagai juri untuk memilih peserta yang berkelayakan ke pusingan seterusnya di mana peserta yang terpilih ini kemudiannya akan dinilai oleh keenam-enam sifu untuk memilih anak didik di bawah mereka.

    

Sesi ujibakat terbuka kepada warganegara Malaysia berusia 18 hingga 28 tahun, lelaki atau perempuan, solo atau berkumpulan tidak melebihi dua orang serta memiliki bakat untuk bersketsa komedi dan boleh menyanyi. Peserta perlu membawa kad pengenalan, gambar berukuran pasport dan 4R serta membawa minus one lagu-lagu yang bakal dipersembahkan untuk penilaian juri.

Mereka yang berminat boleh menghadiri sesi uji bakat yang bakal diadakan di AEON Seberang Perai City, Pulau Pinang (19 & 20 Jan 2013), Centrepoint Kota Knabalu, Sabah (26 & 27 Jan), Boulevard Kuching, Sarawak (2 & 3 Feb), Kota Bharu Trade Centre, Kelantan (8 & 9 Feb), Plaza Angsana, Johor Bahru (16 & 17 Feb) dan AEON AU2 Setiawangsa, Kuala Lumpur (23 & 24 Feb).

0 Komen:

Post a Comment

 

ZONFINITI