Gamad Bermadu rawat resdung

Wednesday, December 26, 2012

Gamad Bermadu
Penghidap penyakit resdung boleh mencuba produk Gamad Bermadu yang dijual sempena penganjuran Pameran Antarabangsa Pertanian, Hortikultur dan Agro Pelancongan Malaysia (Maha 2012) di sini.

Jurujual, Azmee Maslan, 22, berkata, khasiat produk itu dihasilkan khusus untuk merawat penyakit resdung yang diperbuat campuran madu bersama gamat dan akar kayu.

"Pengambilannya cukup mudah iaitu boleh dibancuh bersama apa saja jenis air sama ada minuman panas atau sejuk. Malah, ia boleh disapu pada roti dan dimakan untuk kesihatan badan," katanya.

Menurutnya, produk keluaran syarikat Bumiputera, A Bidadari Enterprise ini turut boleh digunakan untuk merawat 28 penyakit lain seperti ulser, apendiks, gastrik, buasir, sembelit, batuk kering, migrain, jantung berlubang dan paru-paru berair.

"Bagi mereka yang menghidap resdung, produk ini memang sesuai diminum atau dimakan. Rasanya manis seperti madu dan tidak pahit seperti ubat," katanya.

 
 RM 15.00 ( 350 ml ) 

 Di hasilkan dari gel gamad dan madu yang terpilih lagi bermutu tinggi. Mampu melegakan keletihan, panas badan dan dahaga selepas bersukan atau melakukan kerja berat. Baik untuk mereka yang mengidap Ulser, Appendik, Gastrik dan Buasir. Ia boleh dijadikan penawar bisa apa terkena ampai-ampai laut.

Cara Guna:
Satu sudu besar gamad bermadu dibancuh debngan secawan air suam atau ais batu. Untuk berpanyakit, amalkanminum dengan air suam lebih sekali dalam sehari. Untuk memasak atau memanggang, guna mengikut citarasa dan sapukan pada roti atau sebarang kuih-muih. Untuk yang batuk, ambil terus dengan sudu.

0 Komen:

Post a Comment

 

ZONFINITI