Berbuka Puasa di Saujana bufet Ramadan @ The Saujana Hotel Kuala Lumpur 2013

Wednesday, July 10, 2013

Berbuka Puasa di Saujana bufet Ramadan 2013


Jemputlah rakan dan orang tersayang untuk Berbuka Puasa di Saujana bufet Ramadan; berharga RM105++ (dewasa) dan RM52.50++ (kanak-kanak).

Untuk tempahan dan maklumat lanjut, hubungi (+603)-78431234 sambungan 6122 atau e-mel kepada dine@thesaujana.com.

Kami juga menyediakan pakej buka puasa dan rumah terbuka Hari Raya untuk syarikat dari harga RM98++ seorang dengan minimum tempahan seramai 50 orang. Perkhidmatan servis katering untuk berbuka puasa di bulan Ramadan dan rumah terbuka Hari Raya juga disediakan.

Untuk tempahan dan maklumat lanjut, hubungi Catering Sales di talian (03) 78431234 sambungan 6014/6020 atau e-mel kepada info@thesaujana.com



Bulan Ramadan mengungkap kembali kenangan bersama orang tersayang. Hidupkan suasana meriah bersama kawan dan keluarga sambil menikmati juadah tradisional masakan kampung disediakan khas chef kami di Suria Café.

Bermula 9 Julai sehingga 7 Ogos, The Saujana Hotel Kuala Lumpur akan mengubah tradisi berbuka puasa untuk semua!

Dengan bertemakan bazar Ramadan, lebih 15 gerai makanan pelbagai jenis dari seluruh dunia didirikan di sepanjang kolam renang.

Pemandangan taman yang subur kehijauan akan membuat tetamu berasa aman dan damai, diiringi pula oleh kugiran Gazal mendendangkan lagu-lagu Melayu sepanjang malam.

Chef Minami dari Kogetsu (restoran Jepun) akan menyediakan sashimi segar diikuti pelbagai sayuran yang digoreng a la tempura.

Dari Jepun ke Itali, Chef Filipo Giunta dari Senja (restoran Itali) bakal menyediakan sajian dari Sicily seperti fettucine carbonara atau aglio olio linguine dan pelbagai lagi jenis pasta.

Resipi tradisi dari Melaka

Jika teringin untuk merasa masakan Nyonya, Chef Auntie Belle akan memastikan tetamu terliur dengan resipi tradisi dari Melaka! Popiah basah dihidang dengan sos cili ditambah pula dengan Nyonya Kari Laksa akan menjanjikan kepuasan selera!

Tetamu juga boleh mencuba pelbagai jenis masakan seperti kerabu pucuk paku, lemang pulut, ikan tenggiri masak asam pedas, ayam goreng berempah belacan, ketam masak lemah cili padi, laksa kari nyonya berempah.

Berbagai jenis warung juga dibuka bagi makanan seperti kambing panggang yang dihidang dengan sos mint dan rosemary, sate ayam dan sate daging lembu, rojak campur dengan sos kacang, roti canai, pelbagai jenis makanan arab dan bermacam lagi.

https://www.facebook.com/TheSaujanaHotelKualaLumpur

0 Komen:

Post a Comment

 

ZONFINITI