Sinopsis Paku lakonan Aishah Ilias dan Johan

Tuesday, February 04, 2014

Sinopsis Paku

Paku mengisahkan Fahmi dan Riana yang terpaksa berpisah kasih kerana Rania meninggal dunia kerana terkena runtuhan kondominium Highland Towers. Rania pergi meninggalkan Fahmi buat selama-lamanya.

Fahmi yang amat mencintai Rania tidak dapat menerima hakikat itu, setiap hari hatinya diruntun derita kerana asyik terkenangkan arwah isterinya sehingga dia sanggup bertemu bomoh untuk menghidupkan semula Rania.

Percubaan mereka berjaya dan Rania kembali ke rumah menyambung semula hidupnya bersama Fahmi dan mereka dikurniakan anak.
Hidup Fahmi turut berubah kerana tiada lagi ayat suci al-Quran kedengaran di rumahnya dan dia juga tidak boleh bersolat. Namun selepas dia beristerikan pontianak, rezekinya semakin murah sehingga dia dinaikkan pangkat.

Pun begitu, yang salah tetapi salah di sisi agama dan masyarakat. Lalu sejauh manakah Fahmi dapat bertahan untuk terus hidup bersama isteri pontianaknya itu? Untuk mengetahui apakah yang berlaku pada mereka, jangan lupa tonton Paku di lakonan hebat Johan dan Aishah.

Filem seram Paku dibintangi  Aishah Ilias, Johan Asari, Wan Hanafi Su, Zaidi Omar, Sidik Hussin, Kamal Adli, Pekin Ibrahim, Azad Jasmin, Diana Johor dan Diddy Hirdy.

0 Komen:

Post a Comment

 

ZONFINITI