Biodata Dayana Idola Kecil

Tuesday, January 19, 2010

Biodata Dayana



Nama penuh: Siti Amirah Dayana Mohd Amerullah
Nama komersial: Dayana
Tarikh lahir: 4 Disember 1999
Usia: 11 tahun
Sekolah: Sekolah Kebangsaan Senawang, Seremban
Pencapaian: Juara Idola Kecil musim kedua dan turut memenangi kategori Idola Popular.



Tags: Idola Kecil,Dayana,Biodata Dayana

190 Komen:

Anonymous said...

awak cantik,suara merdu.apa e-mail awk boleh saya tahu.boleh kita ceting.bye saya minat awak.

Anonymous said...

awak cute awak cantik saye minat awak klau chat gan awak tk tau la nk cakap apew.........miss you...

Anonymous said...

beauty girls:)
askum smua dayana tahnia sbb awk menang ik2' nak e-mel leh x

cika said...

zulaikha.
dayana boleh mintak nombor telifun azzam dan kirim salam kat dia.

Anonymous said...

bauty girls:>
dayana sy nak jadi kwn awk leh x

Anonymous said...

beauty girls
fienaz nak no fon ieh

Anonymous said...

zulaikha:>
dayana awak dengan fienaz adik-beradik ke.

Anonymous said...

zulaikha:>
dayana awak cantik lah.

Anonymous said...

zulaikha:>
dayana awak sesuai dengan azzam lah.
dayana boleh tak saya jadi kawan awak sebab saya minat kat awak.

Anonymous said...

rasiah:>
dayana nak nambor telifon boleh tak.

siti nur maryam qistina said...

dayana nak nombor telifon boleh.dayana saya nak jadi kawan awak boleh.

Anonymous said...

Farah
Dayana saya nak nombor awak boleh tak.

Anonymous said...

Afza
saya minat sangat dekat awak.saya nak nombor telefon awak.

hannie said...

fb dayana:dayana amerda kan?

Anonymous said...

nurul hidayu berkata , dayana awak cantik la tapi saya mahu masuk idola kecil macam awak , boleh tak kalau umur orang tu 15 tahun boleh masuk tak , tapi saya ada satu lagi boleh kenalan dan minta nombor telefon awak dan awak tinggal di mana alamat rumah awak sekali gus sama dengan azzam idola kecil ok ,dan saya nak jadi kawan awak boleh tak ok assalamualaikum bye i miss you all suatan dari ; bintulu sarawak

Anonymous said...

dayana saya nak awak add saya sebagai rakan facebook taw (rashid comel)

farahmokhtar said...

dayana saya nak awak add saya sebagai rakan friendster tau boleh laaa...

Anonymous said...

hi

Anonymous said...

saye minat gilerrr kat dayana
you are the best dayana.semua sokong you .dayana boleh no azzam.

Anonymous said...

hai dayana..dayana pnah dtg sk gombak 2 ken....pstu bleh x dayana add sye...

hafiz said...

hai dayana nak berkenalan bleh x

Anonymous said...

hai dayana saye ni peminat no 1 awak boleh tak saye nak no fone awak.

Anonymous said...

tau x email dayana ape?saye tahu! ha ni pun!dayanaamerda@ymail.com

Anonymous said...

dayana,kalau awak pakai tudung mesti lagi comel!

pinky said...

hai dayana boleh berkenalan x?

Anonymous said...

awk sombong

Anonymous said...

awk sombong awk gilew

Anonymous said...

hai...dayana sy peminat setia awk..!!!sy x blh cari peminat lain selain awk....sy sukekan awk.. blh x lau awk jadi adik angkat sy..????nama sy ialah....6t lah sy bagi tahu ....awk jaga diri baik2 lah saya selau tengok awk belakon..best giler sy tengok awk belakon...k..lah dayana bye....muah100x i miss u...

Anonymous said...

dayana awk sesuai ngn azzam,so cute....dayana bg sye awk comey lar,nk jdkan awk adek angkat ley x????

Anonymous said...

dayana klu sye mintak awk yer no phone ley x,sye peminat setia awk,paling setiaaaaaaaaaa...reply tau

Anonymous said...

hi dayana! boleh saya tahu e-mail facebook awak.awak bagi e-mail awak di sekolah.awak nak tahu siapa saya.saya selalu jaga dengan kakak maryen

Anonymous said...

dayana,awk ni memang sepadan dengan azzam.dua dua comel,dua dua cute and dua dua berbakat.i love you dayana and azzam

Anonymous said...

blh hntr no fon awk x.sy minat awk sngt2

Anonymous said...

awk nme sye mohad amirul ridzuan.awk sye nk bekenalan dngn awk blh x klu x blh xpela sye x pkse awk.awk satu lgi sye nk ckp dngn awk sye nk no fon awk blh x.sye cyng awk I LOVE DAYANA

Anonymous said...

dayana saye nk no awk leh tak please...sye peminat setia awk...nk jdkan awk adek agkt ley x

Anonymous said...

awk ni amirul ridzuan npe awk x bgi no awk .awk x nk bknln ngn sye ke.

Anonymous said...

HAI DAYANA......SY PMINT SETIA AWK..BLEY KNAL X..SY DRI DUNGUN

Anonymous said...

HI BOLEH BERKAWAN

Anonymous said...

DAYANA AWAK FACEBOOK KE MAYSPACE

Anonymous said...

hi dayana saya suka suara awak .Awak darjah bape........

Anonymous said...

hai dayana dan fienaz awak cantik sangat dua2 cute awak sesuai dengan azzam fienaz sesuai dengan arill dayana nak no fon boleh tak please dan juga no fon fienaz

Anonymous said...

cantek betui dayana

Anonymous said...

agaknye kat mane rumah dayana n nombor telefon

MAISARAH BINTI MAHRIZAN said...

DAYANA SUARA KAMU MERDU LAH . WAHAI DAYANA BUAT YANG TERBAIK UNTUK PEMINAT DAN KELUARGA MU YANG MENYOKONG MU WAHAI DAYANA . SAYA LAH PEMINAT KAMU .INI NASIHAT DARI SAYA KEPADA KAMU WAHAI DAYANA . SAYA AKAN MENYUKONG MU . KAMU MESTI MENDENGAR NASIHAT IBUBAPA ,GURU ,DAN RAKAN - RAKAN MU . UMUR SAYA PUN 11 TAHUN . SEMASA KAMU MENJUARAI IK2 SAYA AMAT GEMBIRA .TAHNIAH !!!!! DAYANA KAMU TELAH MEDAPAT NOMBOR 1 DALAM IK2 .

Anonymous said...

i love you

Anonymous said...

muke gi tu jerw

Anonymous said...

dayana so cute!!!!!

Anonymous said...

hai dayana boleh berkenalan

Anonymous said...

hai cute...

Anonymous said...

nie no sye...arp col ea...0132957002

Anonymous said...

knp dayana x bgi 6ber azzam????

Anonymous said...

awk tlg bgi no azzam n 6ber awk.awk leh x sye nak awknya facebook.awk dpt 6ber bape??.awk azzam n awk dapt bape A dlm UPSR??

Anonymous said...

awk tlg bls ???plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Anonymous said...

awk tlg bgi 6ber azzam.ckg juga..............plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Anonymous said...

awak dan diana daniel cuteeeeeeeeeeeeeeeeela awak tolong balas boleh tak? daripada:nur izni

Anonymous said...

hai awak apakhabar azzam. daripada:shamim

Anonymous said...

boleh bagi no.tipon azzam.saya nak jadikan azzam kekasih saya

Anonymous said...

awak cantik sangat

Anonymous said...

hai dayana saya peminat awak dan azzam saya nak berkenalan dengan awak kawan saya ada nombor talifon awak tapi saya tak percaya boleh awak bagi dekat saya.harap awak balas.ok selamat malam

Anonymous said...

hai dayana...saya nak kenalan ngan awak leh x??saya minat sangat kat awak...awak ngan azzam mmg sesuai...good luck...!!!

Anonymous said...

saya nak 6ber tepon awak leh x??saya suka tengok idola kecil...saya rasa saya nak masuk jugak lahhhhh.....vote saya...happy alwayss dayana...stadydddd........

Anonymous said...

dayana saya cemburu awak dengan azzam.kalau saya masuk idola kecil saya nak rampas azzam daripada awak.awak ni gedik lah awak ingin muka awak cantik ke.kalau awak pakai tudung macam saya baru lah awak alim sikit.dan suara awak sedap sikit saja,saya nak tanya awak kalau nak suka seseorang macam mana seperti seorang lelaki yang bernama DZAKI.saya suka sangat dzaki dan azzam tapi saya paling suka adalah ..... cuba teka.

Anonymous said...

dayana awak suka dekat azzam kalau awak suka dekat azzam saya tak akan maafkan awak. saya akan masuk idola kecil dan kalahkan awak.awak tak suka pakai tudung ke.awak suka pakaian seksi macam orang gedik.awak dapat berapa [a]

arfa said...

arfa
ohh rupa-rupanya dayana 11 tahun.....selama ni saya ingatkan dayana 13 tahun macam azzam....

Anonymous said...

atirah

Dayana blh x awk gi kt skolah sy kt trengganu
(SK Tengku Bariah)

Anonymous said...

atirah
kalau awk gi kt skolah sy awk blh lah nyanyi....
sy nk sgt jumpa ngan awk......

Anonymous said...

atirah

Dayana blh x awk add sy dlm fb sbb sy dh add awk tp awk ramai sgt kwn blh lah ....please.....(atiey ieyrah)&(nur atirah hayati)ye....

afifah said...

kpd semua idola kecil2 sy nk sgt 6ber fon awk semua ....sy ni baru 9 thn......

Nur Atirah Hayati said...

Dayana awk dpt no. brape dlm prekse n duk kls no. brape????????plzzzzz tolng jwb soalan sy.......

Anonymous said...

hai dayana saya hairanlah kenapa kalau saya bagi awak mesej awak tak jawab bukan dalam talifon tapi komputer.jadi saya harapppppp sagat awak balas nombor talifon saya 019-3456269 nombor talifon saya memang ganjil sikit.jangan lupa talifon.I LOVE YOU DAYANA.dari UMI SYAKIRAH...

Anonymous said...

dayana sye sje dgn suara awk nie sdp la. blh x awak jadi adik angkat saya.i miss idola kecil 2.....

Anonymous said...

hai dayana boleh saya minta nombor talifon

Anonymous said...

sy mnt awk lah dh lh suara merdu blh mintak nombor talifon ...

Anonymous said...

dayana boleh tak saya nak berkenalan dengan awak

Anonymous said...

dayana ,mane oleh akai baju seksi...........
awk dh besar lah............
kite gan awk same baye ,tau..............
awk kena lah menutup aurat sikit!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

hai dayana nak email leh x...

Anonymous said...

hai dayana boleh tak saya nak nombor tepon awak,kalau awak ada nombor tepon azzam pun saya nak dan email

Anonymous said...

dayana nie email saya siti ssofea abu bakar dan password 123456 jangan bagi orang tahu email saya ni

Anonymous said...

kow jgn pkr kow cun sngt ..
finaz yg sesuai dgn azzam .. bkn kow k..
so jgn nk carek .. gigi dh x de stu .. hehe..
aq x ske kow bb ko brlgak sngt .. taw x??

Nayli said...

Dayana tolonglah bagi nombor telefon dekat saya plezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.dah lama saya nak jumpa awak.

DARIPADA;Nayli.

Anonymous said...

DAYANA TELEFONLAH SAYA,NOMBOR TELEFON SAYA IALAH 0174642126.TELEFONLAH.

Anonymous said...

hai dayana i'm amera natasha.boleh tak saya nak chating ngan awak saya punya fb "Amera Natasha e-mail "Meragirls_25@yahoo.com.my" pastu saya nak no phone awak ngan fienaz.saya nak jadi frends awak ngan fienaz.

Anonymous said...

Hai dayana,saya sebenarnya org yg hntr kat atas tu...yg sya kata nak jadi frends awak ngan fienaz.sebenarnya sya nak jdi frends awak dlm fb

Anonymous said...

HAI DAYANA,SAYA WAN NUR ANIS BTE.WAN ABDUL RAZAK.SAYA NAK MINTA NO.PHONE AWAK BOLEH TAK?MY FACEBOOK IS "WANANIS_23@YAHOO.COM.MY" N MY EMAIL IS "WAN NUR ANIS" KALAU ADA MASA DTGLAH RAYE UMAH KAT SHAH ALAM SELANGOR.KALAU BOLEH CALL TUK DAPAT ALAMAT YG LANJUT SEPERTI YG TERTERAA DI SKRIN KOMPUTER IAITU 0122833941 YEH.

Anonymous said...

azzam cute

Anonymous said...

ermmmmmm dayana masa awak nyanyi dengan azzam
awak cantik sangatlah...

Anonymous said...

dayana boleh tak saya jadi kawan awak?dan saya nak minta no.fon awak boleh?

ain said...

hye

Anonymous said...

Dayana Bleh Tak saya jdi kwn awk sye nie minat kat awak la......Miss u always Take care...!!!^_^

Anonymous said...

awk comel cgtttttttttttt.sye cuke tngk awkkkkkkkkkkkkkkk.nk knaln leh x???????sye pompuan kn laki

Anonymous said...

sye minat awk dayan foreva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Anonymous said...

dayana blh saya berkenalan dengan awk

Anonymous said...

kau jangan berlagak sangat dayana kau ingat kau cantik sangat terus terang aku cakap rupa kau sebiji macam papaya n monyet..adik beradik ke?

Anonymous said...

betul tu ade iras-iras macam kinzir antara kau dengan fienaz tentulah fienaz yang cantik..fienaz lebih dewasa daripada kau..kau budak kecil yang sedaya upaya cuba untuk bangun dan mendapat cinta azzam yang aku rasa hensem dan sesuai dengan fienaz NOT YOU KINZIR N MONYET..aku harap kau dapat baca mesej nie dan cuba fikir-flkirkan apa yang aku tulis nie.AZZAM NOT FOR YOU BUT FOR FIENAZ

Anonymous said...

hai dayana

Nasyriq'S Sdasa on 23 October 2010 at 14:13 said...

ngeh..bdak n.9....
ape kbr??
org seremban...
ermmm...
xde point!!!!!

Anonymous said...

dayana x boleh kasi 6ber die dan budak2 ik 2 . harap maklum, - admin dayana (puteri) -

Anonymous said...

dayana sebenarnya aku peminat awak,boleh tak awak beri nombor telefon awak.nombor telefon aku ialah 0125554403 sony ericson

syamimi said...

nk email awk leh tk?

Anonymous said...

dayana

Anonymous said...

dayana gedik girls

setye said...

dayana leh dok nok nom tel knape awk kedekut sangat no tel

Anonymous said...

salam buat semua peserta idola kecil mari lah dtng kat skolah saya plezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Anonymous said...

myra bekate ... hi,dayana awk cute arrgh...sy minat awk.awk sesuai ngan azzam laaaaaa.... sy nk 6berw awk ley x........plezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

liena said...

liena brkate... hi,dayana awk cute lah... sye minat kat awk ... leh x klau awk jdi adk angkt sye plezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

liena said...

liena brkate... dayana sye nak no tel awk leh x... awak memng ssuai dgn azam ...dayana awk comel ark...

boneca bekate said...

hi,dayana sy skew glew kat awk.skank niey awk c0uple nan azzam eih...hahax,jgn marah...sy rse awk mmg sesuai arrrggh nan azzam....

Anonymous said...

hye dayana,i miss you,i love you so much dayana,4 ever,in my brain.i love you so much,you beautiful girl

memberazzamdidi said...

dayana,saye suke awk,sudikah awk jadi girlfren saye,harap balas,i love you so much 4 ever

liyana said...

hai dayana...saya ingin mengucapkan tahniah kpd dayana kerana sudah menjadi juara idola kecil musim ke-2...

nana said...

dayana blh tk sye nk no fon awk

najwa aziz said...

dayana bleh jadi kwn baik saya??

Anonymous said...

SUMA DATAS GILER KE??? HAHAAHA..

Anonymous said...

saya dan haikal dari alor star kedah bleh kami minta no. fon please.......kot mana pun kami takkan kacau awak cuma nak minta no .fon

Anonymous said...

hai dayana saya ni peminat awak la awak ni cute la suara pun merdu

Anonymous said...

assalamualaikum dayana saya minat giler kat awak boleh bagi no fon awak ramai kawan-kawan saya kata awak ni cute giler.bye kirim salam saya pada keluarga awak.

Anonymous said...

salam dayana sy nk nombor telefon awk plessssssssssssssssssss

Anonymous said...

salam

hanis said...

assalamualaikum dayana,saye nk nombor telefon awk leh x...saye nk jadi kwn awk leh x???dayana awk comel lah sooo cute

Anonymous said...

hai dayana..sy da add awk..nnti jgn lpe accept yeh..rmi owg kte mke sy mcm awk..ary sy g serembn karaoke,ad 1 mkck tny awk dayanakn..hahaha..kelakar..

Anonymous said...

salam dayana.
sy mnt sngt kt dayana.
fienaz pon sy mnt.
korang ber2 mcm kmbr.
muke sbiji.

Anonymous said...

Assalammualaikumwarahmatullah..Selamat sejahtera sye ucpkn kpada Dayana..Apakah perkembangan terbaru Dayana pada tahun 2011 ini? Bley x klau sye nk nombor telefon Dayana..Sye harap Dayana dpt memenuhi permintaan saya yang satu ini..Amin!

Anonymous said...

nk no tel dayana

Anonymous said...

dayana knape tk boleh bagi no.tel awk,fienaz,aril dan azzam.bagilah please............

Anonymous said...

azzam nk no. tel boleh.please ....
aril nk no. tel boleh.please .....
fienaz nk no. tel boleh.please....
dayana nk no. tel boleh.please....
saya berharap kamu akan bagi no.tel ok.....
my name is ana syuhada .umr sye 13 thn .tarikh lhir sye 5 disember 1998.nk dkt dgn dayana larh...

Anonymous said...

dayana

Anonymous said...

eeeeeiiiiii....kau ni gediklah dayana gile..ingat kau tu sape..berlagk plak tu...bencilah die ni..tau x kau x sesuai langsung dgn azzam!! gedik!!! bajet...sombong lgi..ingt suare kau tu sdp sngt ke..blah la..bile aku dngar suare kaw tu..mesti aku ingt orang gile kt tepi jalan yg memekak..nyanyi ntah pape..I HATE YOU okay..Fienaz Love Azzam

Anonymous said...

Dayana!!! sweet larh! cute3!! steady3!! goodluck untuk pikat hati Azzam yg handsome!!

Anonymous said...

siapa sebelah dayana tu.

Anonymous said...

yana the best

Anonymous said...

kau tu dah la seksi bodoh dan gila kau sesuai dengan orang gila

Anonymous said...

awak kalau awak nak tahu azam nak dekat fienaz tau tak jadi boleh tak jangan ganggu mereka boleh ???? ok bye .....I LOVE YOU

Anonymous said...

fienaz bad girl dayana steady girl

Anonymous said...

awak ni cntik la dayana

Anonymous said...

awak ccccccccccccuuuuuuuuttttttttttttteeeeeeeeeeeeee dayana

Anonymous said...

so pretty.......(steady girl)

hidayah on 1 April 2011 at 22:12 said...

dayana awak mmg cun!!!

hidayah on 1 April 2011 at 22:13 said...

dayana nk mintak alamat akaun facebook awak leh x?

Anonymous said...

ye lah................

Anonymous said...

hai awak buat ape tu boleh kita jumpe dekat sekolah esok kat kanten kerusi yang ke tige esok ok bye you are very cun

Anonymous said...

I HATE YOU
FIENAZ LOVE AZZAM

Anonymous said...

i d0nt kn0w about that..

Anonymous said...

aku tak kenal ko sebenar nye...tapi jangan lah terlalu sombong ngan peminat...org lain pun boleh jadi artis..tapi mereka saje je tak nak tunjuk bakat mereka...aku bukan minat pun kat ko dan semua kawan idola kecil ko tu,,,

Anonymous said...

dayana awak ni comel sangat

Anonymous said...

dayana the best

Anonymous said...

dayana,saya nak no fon boleh?

Anonymous said...

dayana cun,comel dan cantik

Anonymous said...

dayana mana leyh kasi korang fon...

Anonymous said...

awak sgt best..

Anonymous said...

dayana,saya nak nasihatkan awak tutuplah aurat kerana berdosa jika mendedahkan aurat kpd org yg bukan mahram kita lebih-lebih lagi jika kita sudah baligh.jaga juga batas pergaulan di antara lelaki dan perempuan.

ruhil said...

tutup lah auratmu saye blajar agama dosa kalau x tutup aurat

AidaAmer on 4 May 2011 at 00:57 said...

tq pada yg hanta komen kt ats ni..jgn lupe dptkan album terbaru dayana nanti di pasaran...sebagai ibu pada dayana..sgt terharu dgn segala pujian n sokongn yg tidk berbelah bahagi..pd yg tk suke,tq jgk sbb tk suke...Hanya Allah saja yg bisa membalas...pd yg mint n sayang Dayana..doakan lah die semoga menjadi seorang yg berjaya..Bakat yg Allah bg adalah anugerah yg tidk ade pada semua org..siapa yg menghina maka die menghina ciptaan Allah,,,pedulikan dgn PHD2 yg tidk boleh n sama sekali melihat org senang...doakan sentiasa ya...Aminnn..

Anonymous said...

dayana..aritu sy ada call awk..tp npew x agkt2???knpew sombong sgt erw???antr mesj pown x blas..

Anonymous said...

heys ibu kpdew dayana, suruhlar dayana 2..tutup aurat cikit..x mluw taw klaw org nmpk.lg org nk kutuk ada larw..klu dayana tutup aurat,lg org puji taw..^^syafiqa^^

Anonymous said...

tak best langsung

Anonymous said...

tak suka

Anonymous said...

kalau nak bagi org tu minat ngan awk....please jgn gedik....tutup aurat tu....barulah manis....

Anonymous said...

gedik

AZZAM said...

HAI SAYA AZZAM.....NO,PHONE SAYA 019-3925815

Anonymous said...

dayana saye nak no. tel dayana.......

fazrena said...

saye peminat awak.......

fazrena said...

dayana cute n steadyyyyyy girl.........

Anonymous said...

Awak ni gedikla dayana
seksi pulak tu
:P

Anonymous said...

menurut aq,fienaz lagi ok dari ko ye dayana gedik

Anonymous said...

hai..azzam sye nk nmbr tifon awk leh tk?.....

Anonymous said...

wei,kowang ne mnx number dayana bkn nye dier kasik pown..biaselah ann,,,dh jd poplar..dh x igt pnyokong kau kt luar sne 2 ker???^^syafiqa^^

Anonymous said...

Hi,Dayana.Dayana kenal saya;Juhaidah, Saya pernah add facebook ni nama facebook saya Ju Lisa Una.
Nanti kita sembang lagi.Kat facebook,atau kat biodata dayana ni.

Anonymous said...

Dayana cutelah
I LOVE YOU DAYANA from JUHAIDAH

Anonymous said...

KO NI DAYANA,GEDIK SANGATLAH,KO INGAT SUARA KO TU SEDAP,SO KO BOLEH BELAGAK PLEASLAH SUARA AKU WAKTU NGAJI LAGI SEDAP INIKAN PULA KALAU MENYANYI

ibtisam~ said...

BUAT SEMUA PENULIS UDOH2 LE TU NGUTUK DAYANA KESIAN DIA ,AKU NI BUKAN NAK BELE DIA,TAPI APE YANG AKU PERHATIKAN KORANG SURUH DIA PAKAI TUDUNG,CAKAP BERDOSALAH KALAU X PAKAI TUDUNG ,PADAHAL KORANG PUN SAMEJE BERDOSA NGUTUK DIA,LANTAK DIALAH NAK PAKAI TUDUNG KE TIDAK,BUKAN KITA BEDOSEPUN DIA YANG BERDOSA,AKU TAHULAH DIA LAGI CANTIK DARI KORANG X PAYAH LAH NAK JELES PULAK

Anonymous said...

X PAYAHLAH NAK PASANG KAN FIENAZ DGN AZZAM ,JODOH DI TANGAN TUHAN ,KORANG NI TUHAN KE

Anonymous said...

yew betul tu jodoh di tangan tuhan..kita ni pun entah hidup x lma...nak mengutuk ja..

Anonymous said...

dayana saya nak jadi admin awak tapi saya tak tau nak buat cam mana ni..??tolong cakap boleh...my fb:syamimi kaseim...add tau..nanti saya nak chat ngan awak..pasal admin ni ok...

Anonymous said...

tahu x pe sekarang ni gempe bumi telah melanda di indonesia tak lame lagi mungkin negara kite pula ke ,tapi aku x tahu korang jangan tanye aku banyakkan buat pahale paham

ibtisam~ said...

aku rasalah juara kamilah bintang tu suara dia lagi sedap

Anonymous said...

aku rase sape yg kate dia cccccccccccccuuuuuuuttttttttteeeeeeeee tu kene pakai spek mate

Anonymous said...

kau ingat kau cute sangat...!!!!
kau tu lah yang patut pakai spek mata tengok dayana..!!!!korang tak habis2 nak ejek dayana
kesian kat dayana

jangan ejek2 dayana lagi..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
from:peminat setia dayana yang membela dayana...
:p :p :p :p :p...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!////////@@@@

*&^%$#@!*&^%$#@!~!@#$%^&*
~~~~~~~~~

Anonymous said...

betul3 jahat sungguh korang...!!!
!

Anonymous said...

orang yang rabun je yang ejek2 dayana tu..

Anonymous said...

tahu x pe sape 2 ejek dia tengoklah masuk api nerake nanti ;daripade niqisya

Anonymous said...

hei kalau aku kena pakai spek mata aku dah lame pakai ,sorry sikit .daripada kau bela dayana lebih baik kau bela diri kau tu lagipun aku ni memang cantik pun,habistu kau ingat kau tu cantik cangat ke ,piiiiiiiiiiiillllllllllllllllaaaaaaaaah mabuk !!!!!!!!!!!!!!! orang gila lagi lawa daripada kau lagi pun kalau kau nak bela dia suruh dia pakai tudung ,dia ingat cantik sangat ke kalau dia dedah kan aurat dia tu ,kalau macam tu lebih baik kalau x pakai baju langsung

Miswani Kaseim on 10 June 2011 at 22:46 said...

weh kau tengok tak fb siti amirah dayana kenapa gambar profile picture dayana pakai tudung..kau tu berlagak sangat apsal..!!!!!!!!!

Anonymous said...

kau duduk surah berapa dah mengaji..??jangan berlagak okey..

Anonymous said...

betul tu...siapa yang minat dia..dia bukan popular sangat..pasal dayana pon nak gaduh..gaduh sebab dayana tak pakai tudung...kenapa kau nak marah sangat dayana..!!!belambak lagi orang tak pakai tudung..lepastu kalau orang lain tak pakai tudung kau tak marah pulak..!!!!!semua idola kecil tak pakai tudung..kalau korang cakap fienaz chumel pon sama jugak yang kau cakap dayana tak pakai tudung..!!!!!!!!!!
I MINAT DAYANA..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

what ever i'dont care. eh orang kat atas sana ko ingat ko tu ,aku x geli ke cakap bahasa inggeris pun kucar- kacir ,geli pun x tahu,sekejap bahasa inggerislah,sekejap melayulah.ko ni orang asli ehhhhhhhh

Anonymous said...

i'm very nauseating !!!!!!!!!!!!!!!!!(kalau x paham ko memang org asli)-sila cari kamus geli itu ape

Anonymous said...

betul tekaan aku yg ko ni memang orang asli ,orang asli reti cakap /\][';.,@3$!^*@()+_%#```````:"?>,<,$$$ macam ni ,keluarlah kau daripade agame islam ,lagi pun aku x nak ade sedara sesame islam macam kau ni ,buat sakit jiwa je

Anonymous said...

betul ke...tak tahu pon..
hahaha..!!!!!!

Anonymous said...

koya gila tetiba ketawa,macam orang gila ,emmmm sorry tersalah cakap bukan dah memang pun

Anonymous said...

kusut nya arh bdark yg kutuk-kutuk nie............nk no,fon awkdark idola kecil 2,..plez.PLEZ......plez...PLEZ...

Post a Comment

 

ZONFINITI