Biodata Intan Ladyana

Sunday, January 24, 2010

Biodata Intan Ladyana

Biodata Intan Ladyana

NAMA PENUH: Intan Nurladyana Mohamad Yahaya

TARIKH LAHIR: 2 Jun 1982

UMUR: 27 tahun

ASAL: Kuala Lumpur


KELUARGA: Anak kedua daripada tiga beradik

KERJAYA: Model iklan, pengacara dan pelakon

PROGRAM TV: Hello Minda dan Advanture Race 2006

IKLAN TV: Oil of Olay, Dentyne, Kinder Bueno, Hotlink, Celcom, Acuvue, Mcdonald's, Toyota, Sunsilk, Nivea Skincare, Follow Me, Jacobents, Toyota Hilux, Dentyne dan Deify Skincare

FILEM: Tipah Tertipu The Movie, I'm Not Single, Remp-It V3, Jangan Pandang Belakang & Adnan Sempit

DRAMA: Puteri, Jelatang, Dari KL Ke Queenstown, Sutera Maya, Suria Kasandra & Bionik

16 Komen:

Anonymous said...

awak seksi la.mak awak tak marah ke awak pakai seksi ni.apa e-mail dan no. tel awk.

Anonymous said...

very2 sexy.......sye peminat awk.........

Anonymous said...

awk memang sex mmmmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuhhhhhh

Anonymous said...

awk x malu ker amik gmba cm nie...klu sy jd awk,mmang xnak amik gmba cmtu..awk nie x tkot dosa ker..nnti kat padang mahsyar bru awk sdar kot dgn ape yg awk dah wt..insaf la ckit..pkr2 lh ye..

Anonymous said...

akak pkai lah tudung

Anonymous said...

awak ni tak malu ke amik gmbr cam ni kalau nk amik gambar camni saya rasa tk yah jd org islam...tak malu ke??? kenapa tutup guna tangan napa tak bukatrus bg satu malaysia tgk bkn stakat satu malysia tp satu dunia

Anonymous said...

akak..sy peminat akak,sy suka tgk akak berlakon
best tau..akak cantik..tapi kalau akak pakai tudung lagi2 cantik..harap2 akak pkai tdung yer n tutup aurat..

Anonymous said...

AKAK CMEL LH...........SEXSI PIAP 2.......... NK N.TEL LEH X??????????????

laDolce eaQa on 21 March 2011 at 23:57 said...

sy ske cre kak blak0n...
sy emg really mnt akak...
sure,but if akak ubh cra pmakaian akak..
cy lh skong ak..
0ke,g00d luck 4 yox lk0nan..
and 4 your live 2...

Anonymous said...

seksi la.x nak pakai tudung ke...kalau pakai tuduna mesti cantik....kamal mesti suke....

Anonymous said...

kalau x nak pakai tudung jgn pakai pakaian mcm tu........

Anonymous said...

pakailah tudung........

Anonymous said...

hai..intan.

Anonymous said...

bagus lawa lah awak intan tapi baik bka sja trus baru seksi

Anonymous said...

awk,na bijik kelintit ley ? :P

Anonymous said...

SEMUA X MENARIK LANGSUNG!!!!

Post a Comment

 

ZONFINITI