Keputusan Penuh Anugerah Juara Lagu (AJK) edisi ke-24

Tuesday, January 12, 2010

Senarai Keputusan Penuh Anugerah Juara Lagu:

Keputusan Penuh Anugerah Juara Lagu TV3

Juara Lagu: Pergi (ciptaan Pete Teo / lirik Amran Omar / nyanyian Aizat)

Naib Juara: Dan Sebenarnya (Yuna, Paan, Efry, Adil / Yuna)

Tempat Ketiga: Bencinta (Audi Mok / Faizal Tahir / Faizal Tahir)

Vokal Terbaik: Black (Aku Rindu Sayang Kamu)

Persembahan Terbaik: Aizat (Kau Aku)


Lagu lain yang layak ke akhir:

Aku Skandal (Noh / Hujan)

Tak Mungkin Kerna Sayang (Ajai / Habsah Hassan / Alyah)

Aurora (Estranged / Estranged)

Bengang (Amir / Sheikh Qalam / Akim)

Aku Rindu Sayang Kamu (Yuzai / Black)

Rindu Terhenti (Aubrey Suwito / Tinta / Tomok)

Pakai Buang (Edry / Stacy)

Kau Aku (Aizat / Aizat)

Situasi (Sam Bunkface / Bunkface)

Cinta Adam Dan Hawa (Azmeer / Loloq / Misha Omar)

Masih Jelas (Aidit Alfian / Ad Samad / Hafiz)

1 Komen:

Farah' little crib on 20 January 2011 at 22:44 said...

do the best all

Post a Comment

 

ZONFINITI