Biodata Mila AF

Thursday, January 14, 2010

Biodata Mila Jirin

Biodata Mila Jirin

Nama sebenar: Noorsyarmilla Jirin
Tarikh lahir: 23 Disember 1987
Asal: Teluk Kumbar, Pulau Pinang
Pendidikan: Sekolah Menengah Teknik Tuanku Abdul Rahman Putra Al-Haj, Air Hitam, Pulau Pinang
Pencapaian: Juara Akademi Fantasia musim kelima (AF5) dan Artis Baru Wanita Popular, Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH) 2007
Album: Persis Mutiara
Filem: Apa Kata Hati dan Lu Pikirlah Sendiri The Movie, manakala suaranya turut digunakan dalam filem muzikal Walt Disney, High School Musical yang dialih kepada bahasa Melayu. Mila melakonkan watak Gabriella.
Perniagaan: Mengusahakan produk kecantikan, LuvMILA yang diselenggara LuvMILA Corporation Sdn Bhd (www.luvmila.com.my)

20 Komen:

Anonymous said...

kak mila...sy sme bfday ngan kak mila a...sye bru nk msok 14 taon..sy ika,dr s.alm..

Anonymous said...

hai....mila....saya peminat awk tau...
semua lagu mila saya hafal.....
saya x akan lepaskan peluang kalau
mila menyanyi di tv....
macam kat jangan tidur lagi....

Anonymous said...

akak nyanyi lau menanti,kaudan aku,jika kau ubah fikiran kan

Anonymous said...

akak cantik la saya kenal abang akim akak mesti kenal kan suka abg akim juga mmmmmuuuuuaaah dekat kak mila dan abg akim

Anonymous said...

Buat apa nak banggakan sangat? Mila ni sendiri yang menggatal nak mengorat Akim. Akim pun aku rasa tak suka Mila gatal-gatal pegang dia! Suara macam itik boleh pula diguna untuk watak Gabriella yang memang dah jelas-jelas lagi cantik dan suara Gabriella lagi sedap didengar daripada Mila tu! AKU BENCIKAN MILA UNTUK SELAMA-LAMANYA!

Anonymous said...

hey !! jangan cuba nak kutuk2 mila k ? ko cermin mke ko dulu. ntah2 suare ko pon mcm KATAK !! haha ..

Anonymous said...

aku minat sangat dgn mila tau.. biar org nk ckap ape kew kt awak mila..saya ttap suka mila sampai akhir hayat..sape yg mgutuk mila tue maybe muka die da hodoh n da macam pecah rumah...! I luv MILA FOREVER....MUUUAAAAHHHHHH:)

Anonymous said...

hai kak mila..... Apa khabar ....,,/

Anonymous said...

ai kak mila tgh buat ape?

Anonymous said...

hey budak yang cakap suara mila macam itik tu macam la suara kau tu sedap sangat mila tu bolah tahan lagi pada kau kalau suara dia macam itik macan mana dia boleh masuk af siapa yang cakap suara mila nmacam itik tu dan kutuk mila tu aku benci dia sebab dia sewel

Anonymous said...

siapa cakap mila suara macam itik tu suara dia macam beruk garu sana garu sini kelakarlah

Anonymous said...

kak mila ni comel la masa senyum cun gila nain kali isi gambar senyum lagi tau

Anonymous said...

aku sokong tu

Anonymous said...

eh janganlah isi gambar senyum je isi la gambar kak mila dan abang akim senyum sama ek

Anonymous said...

kak mila tak ste nx mtk no fon

Anonymous said...

kk mila 23 dsmbr .. sy 21 dsmbr huhu .. peace !! :D

nur fatin nadia on 19 March 2011 at 23:46 said...

KAK MILA I LIKE U FOREVER!!!!!!!!!!!!

nur fatin nadia on 19 March 2011 at 23:48 said...

kak mila ade yahoo massenger?????

Anonymous said...

salam,kak mila betul ke ,mila dan aril ,couple...tp ,stacy & akim couple jge....msuk dlm suratkabar gmbr,stacy & akim.....tersebar..

Anonymous said...

mila muke cam taik jer.. ><

Post a Comment

 

ZONFINITI