Ahmad Dhani mengaku ada isteri baru

Saturday, August 15, 2009



Lelaki popular dari seberang, Ahmad Dhani sebenarnya tidak pernah diam tanpa berita panas. Bermula dengan kisah perbalahan dengan pihak syarikat rakaman hinggalah proses perceraiannya yang berbelit-belit dengan bekas isteri, Maia Estianty.

Kisah asmaranya juga sering menjadi perhatian media. Terbaru, pemilik Republik Cinta Management itu kembali menggemparkan arena gosip setelah mengakui sudah menikah lagi.

"Saya sudah ada (isteri) yang baru. Kalian sahaja yang tidak tahu," ujarnya sambil tersenyum kala ditemui media Indonesia di sebuah studio ketika menyiapkan sebuah klip video terbaru Dewa 19 di gedung CTC, Jakarta Isnin lalu.

Saat ditanya siapa wanita yang menjadi isteri keduanya itu, Dhani hanya tersenyum.

Katanya persis berselindung: "Ada, tetapi rahsia dulu."

Dhani juga menolak untuk bicara kisah asmara terbarunya itu diulas lebih lanjut. Dia malah sengaja bermain-main dengan pertanyaan wartawan ketika ditanya bilakah pernikahan itu dilangsungkan.

"Rahsia. Nanti saja. Ya, kalau saya beritahu sudah tiga tahun, nanti kalian sudah tahu siapa orangnya," ucap Dhani lagi berbolak-balik.

Sehingga ke hari ini, hanya ada seorang wanita yang memang sering digosipkan mempunyai hubungan istimewa dengan Ahmad Dhani. Ia tidak lain tidak bukan Mulan Jameela, bekas anggota Ratu.

Malangnya Dhani sendiri tidak memberikan keterangan yang jelas dan seolah-olah sengaja mahu mencetuskan teka-teki.

0 Komen:

Post a Comment

 

ZONFINITI