Joe Radzwill Bikin Hidup Isterinya Derita?

Sunday, May 23, 2010

Terkejut Murai Batu bila dapat tahu yang pelakon jelita, Aida Radzwill sekarang ini tengah sibuk turun naik mahkamah untuk memohon fasakh bagi menuntut cerai daripada suaminya, Joe Radzwill.

Sebab, selama ini Murai Batu tak dengar pun cerita yang pelik-pelik tentang rumahtangga mereka. Rasa macam aman damai je rumahtangga yang diaorang bina selama 8 tahun ni.

Malah, diaorang pun nampak macam loving couple betul. Kalau pegi mana-mana majlis mesti pun jalan berpegangan berdua. Nampak mesra dan romantis sungguh.

Tapi, bila Aida yang nak mohon fasakh, tentulah ada sesuatu yang tidak kena dengan rumahtangga mereka.

Lebih-lebih lagi bila ramai yang tahu dan kenal sangat dengan sejarah dan latar belakang suaminya yang sebelum ini pernah dilabel sebagai player atau playboy. Mungkinkah hal ini ada kena-mengena dengan permohonan fasakh Aida terhadap Joe?

Entahlah, namun Aida telah mengemukakan beberapa alasan dalam permohonan fasakh yang mula difailkan sejak 27 April 2010.

Antaranya ialah dia mendakwa suaminya gagal memberikan nafkah selama 3 bulan dan suaminya juga sering menyakitinya hingga menyebabkan hidupnya menderita. Mereka juga sering berbalah selama hidup berdua. Begitulah serba-sedikit masalah yang dihadapi Aida di dalam rumahtangga yang dibinanya bersama Joe selama ini.

Aida atau nama sebenarnya Khalidah Adibah Ahmad, 52, dan Joe (Ismail Ahmad @Mohd Radzwill), 39, bernikah di Yala, Selatan Thailand pada 6 November 2002. Pasangan ini kemudian mengesahkan pernikahan mereka di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur pada 3 September 2009. Sebutan kes fasakh Aida terhadap Joe telah ditetapkan di Mahkamah Rendah Syariah Petaling Jaya pada 22 Jun ini.

MURAIBATU: Kahwin dengan orang muda pun susah. Kahwin dengan orang yang lebih tua pun belum tentu menjamin bahagia.

0 Komen:

Post a Comment

 

ZONFINITI