Desperate Housewives musim ke-6

Wednesday, March 10, 2010

Desperate Housewives musim ke-6 ini lebih meriah kerana sebuah keluarga baru akan berpindah ke situ, membawa sekali rahsia mereka yang misteri. Nampaknya Angie Bolen dan suaminya Nick telah berpindah di rumah yang sempurna dalam lingkungan jiran-jiran yang sempurna dan selesa. Semuanya seperti dalam keadaan baik sahaja. Tetapi apabila anaknya yang kurang upaya, Danny menimbulkan sedikit kekacauan, mereka takut akan menanggung malu apabila rahsia mereka terbongkar

Dari sudut pandangan dimensi ketiga, roh Mary Alice kini dapat melihat dan memahami keadaan sebenar keluarga dan rahsia di sebalik pintu rumah jiran-jirannya lebih mendalam lagi berbanding hayatnya semasa hidup.

Desperate Housewives musim ini masih dibintangi oleh watak utama yang ada kekuatan tersendiri seperti Teri Hatcher sebagai Susan Mayer, Felicity Huffman sebagai Lynette Scavo, Marcia Cross sebagai Bree Hodge, Eva Longoria Parker sebagai Gabrielle Solis, Ricardo Antonio Chavira sebagai Carlos Solis, Doug Savant sebagai Tom Scavo, Kyle MacLachlan sebagai Orson Hodge, Dana Delany sebagai Katherine Mayfair, Drea de Matteo sebagai Angie Bolen, Maiara Walsh sebagai Ana Solis, Brenda Strong sebagai Mary Alice Young, James Denton sebagai Mike Delfino, Andrea Bowen sebagai Julie Mayer, Kathryn Joosten sebagai Mrs. McCluskey, Jeffrey Nordling sebagai Nick Bolen, Beau Mirchoff sebagai Danny Bolen, Charlie Carver sebagai Porter Scavo, Joshua Logan Moore sebagai Parker Scavo, Kendall Applegate sebagai Penny Scavo, Madison de la Garza sebagai Juanita, and Mason Vale Cotton sebagai MJ Delfino.

Jangan ketinggalan untuk menyaksikan drama bersiri 23 episod, Desperate Housewives musim ke-6 ini bermula 23 Mac 2010, pada pukul 10.30 malam di saluran hip 8TV dan juga saluran Astro 708.

0 Komen:

Post a Comment

 

ZONFINITI