Biodata Ayu Raudhah

Wednesday, August 19, 2009


Biodata Ayu RaudhahBiodata Ayu Raudhah

Nama penuh: Ayu Raudhah Che Wan
Nama komersial: Ayu Raudhah
Tarikh lahir: 7 Disember 1984
Asal: Alor Star, Kedah
Tinggi: 158 sentimeter
Berat: 50 kilogram
Pendidikan: Sijil Pelajaran Malaysia
Hobi: Menari dan membeli-belah
Bilangan dalam keluarga: Anak ke-6 daripada 7 beradik
Kerjaya: Model dan pelakon
Makanan kesukaan: Laksa
Minuman kesukaan: Teh ‘O’ ais limau
Penyanyi diminati: Jennifer Lopez
Pelakon diminati: Johnny Deep
Lagu diminati: R&B
Email: ayuchewan&yahoo.com
Kerjaya: Model dan Pelakon

Drama/Telefilem: KL Menjerit The Series, Arus Ke Kuala, Manjalara, Dari Mata Arissa, Timur Mencinta Barat Merindu,Dilema Wanita, Cinta Terhalang,Hidayah 2, Kasih Alam, Lara(RTM)

Duta Produk: Produk kecantikan Giena Skincare dari Beauty Arena

Gossip Panas: Kisah kononnya Ayu, sedang menjalin hubungan dengan pemain penyerang pasukan bola sepak Liga Super Negeri Sembilan, Zaquan Adha.

Ayu Raudhah dan kakaknya,Rozita Che Wan

3 Komen:

Anonymous said...

encemnya si zaquan tu...xde gmbar n biodata si kmbar aidil & zAQUAN

Suhami Ahmad on 22 January 2011 at 00:54 said...

Izinkan saya ambil biodata ni boleh?

Anonymous said...

Hai ayu boleh aku panggil hang kakakayu kerana aku muda daripada kakayu aku dajah 4 dan aku nama Raudah macam mana aku boleh tahu pak cik kenting panggil aku ayu raudah .aku pergi dulu bye .

Post a Comment

 

ZONFINITI