SM Faisal terima anugerah `Masterclass

Thursday, March 14, 2013

SM Faisal terima anugerah `Masterclass

CEO Of The Year' Pengerusi Eksekutif Bersama Kumpulan Naza, Datuk Wira SM Faisal SM Nasimuddin diumumkan sebagai penerima `Masterclass CEO Of The Year' dalam Anugerah Kepimpinan Global 2013.

Anugerah itu diberi sebagai pengiktirafan kepada kepimpinannya yang menyumbang kepada pertumbuhan ekonomi dan pembangunan kepimpinan serta usahanya dalam pembangunan negara dan memupuk pertumbuhan ekonomi global.

Kukuh jenama Naza

Sehingga kini, kepimpinan SM Faisal berjaya mengukuhkan jenama NAZA dan membawa konglomerat itu ke tahap lebih tinggi meliputi perniagaan automotif Malaysia bagi pasaran umum hingga ke segmen mewah.

SM Faisal berkata, beliau berharap dengan pengiktirafan itu akan membantu untuk terus memacu NAZA kepada kedudukan lebih tinggi dengan dibantu pekerjanya untuk menjayakan hasrat menjadi konglomerat terkemuka antarabangsa.

"Saya berterima kasih kepada penganjur dengan menganugerahkan anugerah itu dalam mengiktiraf kesungguhan dan kepimpinan.

"Kedua-dua kualiti ini adalah warisan daripada Allahyarham Tan Sri SM Nasimuddin SM Amin dan contoh kepimpinannya yang membantu membentuk kepimpinan dan keperibadian saya kini," katanya dalam satu kenyataannya di Kuala Lumpur, semalam.

Anugerah itu disampaikan oleh Pengarah Eksekutif American Leadership Developmental Association (ALDA) yang juga Ketua Panel Hakim GLA 2013, Arthur F Carmazzi.


0 Komen:

Post a Comment

 

ZONFINITI