Biodata dan Gambar Salma Mentor 5

Thursday, March 03, 2011

Biodata Salma Mentor 5

Nama Penuh : Salmah Binti A. Asis
Nama Panggilan : Salma
Mentor : Erra Fazira
Bangsa / Agama : Melayu/Islam
Asal : Tawau, Sabah
Umur : 21
Jantina : Perempuan
Pekerjaan : Kerani

Kenapa Mentor?
Semestinya Salma menyertai Mentor kerana minat dalam bidang nyanyian.

"Saya akan mengambil peluang ini untuk berusaha bersungguh-sungguh dan buktikan bahawa saya bakal menjadi Juara Mentor. Terima kasih kepada Mentor saya, Erra Fazira kerana memberi saya peluang menjadi Protégénya"





11 Komen:

joe said...

chaiyoooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk salma......

Anonymous said...

salma u the bezt ba....heheheh ... go2 salma ..!!!

madie hadie said...

bahh salma bila mau nyanyi lagu beyonce..kasi letup tu mentor 5..ya

Anonymous said...

salam kami doakan kau dari embun di tawau sabah

adriana said...

cayalah

Anonymous said...

bah....cayalah bah salma boleh....

Anonymous said...

memang tepat keputusan pengadil,cayala meenom....
x sia2 aku mengundi tq D'ley

Anonymous said...

sya mnt sgt dgn vokal salma..sedap..syabas salma..juara mentor 5..

Anonymous said...

salma the power voice!

TcRaiN on 13 September 2011 at 15:04 said...

Dah pun juara...! Bakat semula jadi. Lagu Salma http://newdayforus.blogspot.com/2011/09/permataku-oleh-salma-lagu-dan-lirik.html

Anonymous said...

u are the salma

Post a Comment

 

ZONFINITI