Rocketbirds: Hardboiled Chicken permainan video seisi keluarga

Tuesday, November 22, 2011

Rocketbirds: Hardboiled Chicken adalah kombinasi 2D side-scrolling action dengan puzzle. Dilengkapi karakter yang lucu dan grafik yang sangat menarik, tidak syak lagi permainan video ini bakal menjadi popular.


Kisahnya, Hardboiled Chicken adalah seekor burung yang melalui eksperimen Putzski sehingga memiliki kekuatan dan ketangkasan menakjubkan. Ayam comel ini dapat menggunakan pelbagai jenis senjata, memukul, berguling, berinteraksi dengan persekitaran selain tangkas meloncat dan memanjat.

Hardboiled Ia adalah 'Rambo' namun dalam bentuk seekor ayam. Tapi sayangnya, pergerakannya yang kaku boleh menyebabkan pengendalian ayam ini menjadi agak kurang menyenangkan.

Ceritanya mengisahkan keadaan negara Albatropolis yang dijajah rejim tidak berhati perut dan menghalang semua jenis burung di alam ini bersiul dan bergembira.

Rejim yang diketuai oleh Putzki dan orang kanannya Brno, dari spesies Penguin. Merka anti spesies burung yang lain kecuali dari kalangan spesies mereka sendiri.

Namun, di sebalik kegawatan itu, muncullah Hardboiled Chicken yang menjadi wira. Jadi, anda harus bertarung melawan rejim penguin dan membebaskan Albratropolis dari tangan mereka.

Namun, ada beberapa elemen yang boleh menjejaskan keseronokan menikmati permainan video ini. Paling ketara ialah sistem tempurnya yang sangat sederhana sehingga membosankan. Antara rutinnya, anda hanya perlu menembak lawan dan melambungnya di udara.

Keadaan ini membuat lawan tidak bergerak dan tidak dapat membalas sama sekali. Tiada aksi sebenar dan mendebarkan dipaparkan di dalam permainan ini.

Namun, keadaan ini boleh dianggap selamat kerana permainan ini juga dilengkapi puzzle. Berbeza dengan genre aksi, ia memberikan anda teka teki dan membuatkan anda berfikir untuk menyelesaikan misi. Gabungan aksi dan puzzle boleh dianggap menarik.

Kekuatan Rocketbirds terletak pada visualnya, reka bentuk karakter yang kreatif dan menarik, persekitaran yang pelbagai dan indah serta animasi yang hebat.

Mainan warna dalam Rocketbirds antara faktor ia menarik perhatian selain soundtrack yang sangat menarik dan sedap untuk didengar.

Secara keseluruhan Rocketbirds: Hardboiled Chicken adalah kombinasi aksi dan puzzle yang sederhana. Namun, ia cukup menghiburkan dan sesuai dimainkan seisi keluarga.

0 Komen:

Post a Comment

 

ZONFINITI