Aeril Zafrel enggan komen nikah Wawa Zainal, nak ambil tindakan mahkamah

Sunday, October 06, 2013

Gossip Aeril Zafrel - Wawa Zainal
Aeril Zafrel tak mahu membuat sebarang ulasan tentang berita hangat perkahwinannya dengan pelakon Wawa Zainal.

Pembantu peribadinya Aman, berkata, buat masa ini pelakon tersebut sedang sibuk dengan penggambaran drama namun ada memberitahu akan mengambil tindakan mahkamah terhadap individu yang menyebarkan berita itu.

"Buat masa sekarang Aeril tidak mahu beri sebarang komen tentang perkara tersebut tetapi dia beritahu saya bahawa dia akan mengambil tindakan mahkamah, apa-apa pun tunggu kenyataan dia nanti," katanya.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas laporan sebuah akhbar tentang status pernikahan Aeril atau nama sebenarnya Suharil Suhari yang didakwa sudah mendirikan rumah tangga dengan pelakon Wawa Zainal pada 4 Februari lalu.

Hasil perkahwinan tersebut juga dikatakan telah memperolehi seorang cahaya mata pada 24 Ogos 2013 yang diberi nama Ahmad Fakharuddin Attar.

Terdahulu, desas-desus tentang hubungan rapat mereka telah terdengar namun dinafikan Aeril dengan memberitahu hubungan baik tersebut hanya sebagai rakan artis semata-mata.

Sementara itu, melalui laman sosial Twitter milik pelakon ini menulis, dia akan mendedahkan perkara tersebut jika tiba masanya.

"Alhamdulillah...'mereka' telah keluarkan 'senjata terakhir' seperti yg dijangkakan...terlalu naif 'mereka' yang melontar batu sembunyi tangan ini

"Sampai masanya nanti saya akan dedahkan siapa dan tujuan sebenar 'mereka' itu," tulisnya pada Ahad.


Source: Mstar

0 Komen:

Post a Comment

 

ZONFINITI