Testimoni Minyak Kasturi Anugerah

Wednesday, October 02, 2013

Testimoni Minyak Kasturi Anugerah

Kes 1: Anieyruzainiey, Kepala batas, Pulau Pinang

Saya berniaga makanan di persimpangan jalan di sekitar kawasan perumahan. Di antara rakan berniaga, rupa-rupanya ada yang dengki dan menyimpan dendam kerana melihat gerai kami dikunjungi ramai pembeli.

Saya tidak menyangka bahawa ada orang menghantar sihir kepada saya supaya tiada sesiapa membeli makanan dari gerai saya.

Keadaan ini berlarutan hampir lima bulan. Makin lama makin teruk hasil perniagaan dan keadaan gerai juga suram. Orang ramai yang lalu lalang di hadapan gerai seakan-akan tidak nampak gerai kami.

Sebulan lalu, rakan saya mencadangkan mencuba Minyak Kasturi Anugerah untuk menghindari sihir. Saya amalkan minyak ini dengan mencampurkannya dengan air mandian setiap hari dan sapukan sedikit pada bumbung gerai.

Syukur, sejak menggunakan minyak anugerah ini, sedikit sebanyak ada perubahan sedikit demi sedikit. Selain itu, saya berdoa kepada Allah agar perniagaan saya kembali ceria seperti dulu.

Kini, kami mempunyai ramai pelanggan dan rakan sesama berniaga juga kelihatan pelik, mungkin dia tahu sihir yang dihantarnya tidak menjadi.

Saya dan suami tahu, ada rakan yang cuba khianati kami sekeluarga, tetapi kami tidak menyimpan perasaan dendam. Allah maha adil, biar Allah menghukum mereka.



Sihir adalah perbuatan keji yang didalangi jin dan syaitan untuk menjahanamkan kehidupan orang lain. Fenomena ini sentiasa berlaku, hatta pada zaman serba canggih ini.

Al-Quran dan hadis Rasulullah SAW banyak menyebut mengenai sihir dan bahayanya. Hakikatnya, jin memang wujud dan hidup seperti manusia, namun ia di alam lain.

Jin yang jahat boleh memasuki dan mengganggu manusia jika ada manusia yang menggunakan khidmat jin dan syaitan ini untuk melakukan sihir.

Ramai mangsa sihir berusaha berubat sama ada menggunakan perubatan moden, tradisional atau Islam. Namun, dalam kes tertentu sihir masih tidak hilang, malah menjadi semakin buruk.

Terdapat banyak kes pesakit yang menanggung perit sihir. Iman mereka diuji Allah SWT, namun, sebagai manusia, kita masih berpeluang memohon pertolongan Ilahi melalui panduan al-Quran.

Menurut Ustaz Khairul Azhar, al-Quran diturunkan Allah sebagai panduan dan penyuluh hidup manusia.

Sebarang penyakit dapat diubati dengan izin Allah. Terdapat beberapa surah di dalam al-Quran yang boleh dijadikan amalan harian atau ruqyah untuk rawatan penyakit yang berpunca daripada jin dan syaitan.

Di antara surahnya ialah Al-Mu'awwizat iaitu Surah al-Ikhlas, al-Falaq dan an-Nas.

Rasulullah SAW mengamalkan surah ini sebelum tidur. Sabda Nabi Muhammad SAW yang diriwayatkan Saidatina Aisyah maksudnya: Adalah Nabi SAW apabila masuk ke tempat tidur pada setiap malam, maka dirapatkan kedua tapak tangannya, kemudian menghembuskan pada kedua-dua tapak tangan itu selepas membaca surah al-Ikhlas, surah al-Falaq dan surah an-Nas. Kemudian disapu keseluruhan badan dengan kedua tapak tangannya, dimulai dari kepala dan wajahnya serta keseluruhan badan (yang mampu disapu). Baginda berbuat demikian sebanyak tiga kali - Hadis riwayat Bukhari

Menggunakan produk yang mengaplikasikan ayat-ayat suci al-Quran membantu mereka yang mengalami gangguan sihir dan ilmu hitam.

Minyak Kasturi Anugerah untuk menghindari sihir dibacakan ayat suci al-Quran dan doa pendinding, khusus untuk membantu anda daripada sihir, santau dan sebagainya dengan izin Allah.

Di antara surah yang dibacakan adalah Surah al-Nisa': 840, Surah Yusuf: 64, Ayat Penunduk Sihir iaitu Surah al-A'raf: 118-122, Surah Taa Haa: 69, Surah Yunus: 81-82, Al-Mu'awwizat, Ayatul Qursi, ayat ke 255 dan surah al- Baqarah.

Cara mengamalkannya adalah dengan membaca sebanyak tujuh kali. Setiap kali selepas membacanya, tiupkan ke depan dari kiri ke kanan seperti garis lurus di hadapan. Seterusnya diikuti bacaan kali kedua di sebelah kanan, kemudian belakang, kiri, sebelah atas dan bawah.

Selepas bacaan terakhir iaitu kali ketujuh, hendaklah menarik nafas perlahan-lahan. Tahan nafas dan kemudian lepaskan perlahan-lahan untuk tujuan perlindungan dalaman.

Menurut Ustaz Khairul Azhar, tertib penggunaan Minyak Kasturi Anugerah untuk menghindari sihir adalah berdiri menghadap kiblat, bacakan al-Fatihah, bacakan 3 Qul dan selawat sebanyak tiga kali.

Kemudian, sapukan sedikit Minyak Anugerah pada bahagian tengkuk, kedua-dua kening, telinga dan pelipat tangan sambil lafazkan niat anda kepada Allah agar dijauhkan dari gangguan jin, iblis dan syaitan.

Kesimpulannya, al-Quran boleh dijadikan menjadi penawar kepada permasalahan dalam kehidupan, kesihatan dan perhubungan sesama manusia. Keberkesanannya bergantung sejauh mana keyakinan seseorang itu kepada Allah.

Namun, usah taksub kepada Minyak Kasturi Anugerah ini kerana pergantungan sepatutnya kepada Allah semata-mata, insya-Allah dengan izin-Nya, kita dapat menjauhkan diri gangguan makhluk halus terbabit.

Hubungi Emi-Q, Tingkat 15, Bangunan Cahaya Suria, Jalan Tun Perak, Kuala Lumpur atau talian 03-2072 5555, 019-369 9998.

Layari laman web, www.anugerahquran.com dan facebook Anugerah https:// www.facebook.com/anugerahquran untuk maklumat lanjut.

0 Komen:

Post a Comment

 

ZONFINITI