Anggota polis sebar klip video Zamani ditukar tugas

Sunday, January 25, 2015

Anggota polis sebar klip video Zamani ditukar tugas

Susulan penyebaran klip video penyanyi lelaki menyanyi dalam keadaan bergari ketika dalam tahanan. Empat anggota polis dikaitkan rakaman dan penyebaran klip berkenaan telah ditukarkan ke bahagian operasi pejabat.



Luahan Zamani (Slam)

"Sejak terbabit dengan gejala dadah 10 tahun lalu, sudah dua kali saya pergi secara sukarela ke pusat pemulihan Agensi Dadah Kebangsaan pada 2010 dan 2012. Tapi, saya gagal pulih sepenuhnya. Sebagai orang yang dikenali masyarakat, sukar untuk saya pergi ke pusat pemulihan tanpa diketahui ramai. Saya akui malu untuk ke sana dan takut dengan tanggapan orang ramai. Namun, sekarang orang semua sudah tahu dan ini akan lebih mudahkan saya mendapatkan pemulihan." - Zamani

0 Komen:

Post a Comment

 

ZONFINITI